Woow

Måste ju chocka lite tänkte jag :P
Har ju inte skrivit här på en månad ungefär nu. Fråga mej inte varför bara ;P Har liksom inte orken längre konstigt nog. Lägger mer tid på bilddagboken. Men ska väl försöka skriva lite mer här också :)

Sitter och tittar på singing bee, trots att det känns så fruktansvärt uppgjort så tycker man att det är bra och man sitter bänkad. Suck.

Veckan har varit mycket bra. Har umgåtts med Elin två dagar och vi har varit duktiga och gått runt kyrksjön. Vi bestämde att vi skulle göra det en gång om dagen hedanefter men det gick ju inge vidare ;P Vi gick två dagar sen sket det sej ;P
Har sedan två av dagarna har jag varit barnvakt åt mina kusiner.
Och sen igår firade jag och Pelle ett år och tio månader, 22 underbara månader tillsammans. Helt sjukt vad fort tiden går <3

Näe nu ska jag titta vidare, för nu är det ju final snart ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0