Vad gör man?

Vad ska man göra?!
Har inte gjort ett dugg idag. Bara suttit här vid datorn och tittat på tv. Och internet är otroligt jävla skitsegt för tillfället, drygt. Tittade på Ellen DeGeneres show när jag vaknade i morse. Hon är bara för störtskön den kvinnan :) Idag visades hennes 800:e show. Så då fick man se några småklipp från typ det bästa ur dessa 800 program. Så jävla kul :)

Är så jävla less på att vara ensam hela dagarna, så jävla drygt. Man vet ju inte alls vad man ska göra för att fördriva tiden. Men på något sätt lyckas man iallafall med att få dagarna att gå. Skulle nog inte klara av att bo själv så jävla länge jag e har jag konstaterat. Huua. Plus att jag är så fruktansvärt mörkrädd, så när mörkret faller är det inte kul. Man kan ju skrämma upp sej själv nå så otroligt - sjukt!
Längtar som tusan tills Pelle har meckat klart med sina bilar så han får lite tid över till mej och längtar även tills han kan få börja köra dagar och inte bara kvällar/nätter. Med tanke på min mörkerrädsla så vore det ju mycket bättre om han fick köra dagar istället för nätter ;P Menmen, inget man kan göra något åt, tyvärr.

Som sagt har jag ju inte gjort ett dugg vettigt idag. Men sen vid sex kommer Mamma, pappa och Helen så ska vi ut och gå runt kyrksjön iallafall :)

Var ju till Tallåsen och färgade håret på mamma - det blev lika bra som alltid :) Sen bjöd pappa på kina-mat. Var ju hur gott som helst. Har inte ätit det på flera år otroligt nog. Mumma :)

Igårkväll då Pelle kom hem tittade vi på Saw IV. Den var inte alls bra. Var nog bara ettan och möjligtvis tvåan som var bra, resten har varit kassa. Men likförbannat ska man envisas med att se dom, haha.

Näe nu ska jag se om man kan hitta på nått vettigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har jag haft en blogg i all evighet och har inte haft en blekaste om att du hade en också!? =O Men kul att se du har en, så ska jag följa den lika mycket som jag följer de andras. :)



Jaa, jag och Rasmus har också den 18. :) Har för mig att jag kommer ihåg att ni hade det datumet också. Hehe



Hur är det med dig? <3

2008-09-22 @ 22:02:42
Postat av: Elin

haha fan vad kul det var när du skrek då jag va hos dej och du skulle dra igen persiennerna. hahaha. fan vad rädd jag blev.

2008-09-23 @ 00:51:32
URL: http://elinkristina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ajdå.. det var ju inte så kul. Du läser ingen kurs eller så som Carro och Marie gör?

Jag mår ganska bra. Saknar lite vänner, men annars är det bra här nere i Danmark. Jag bor i en mysig stad och tjänar hyffsat bra.. Men jag trivs inte på jobbet, så det är ju lite jobbigt.

<3

2008-09-23 @ 17:07:25
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0