Lunar

Måste bara berätta. Nu är det äntligen gjort. Nu har jag tagit bort min lunar :)
Har gruvat mej länge nog eftersom att jag haft massa mejl som jag har velat haft kvar. Så nu har jag suttit hela kvällen och sparat dom. Skapligt drygt men vad gör man inte?! Ni tycker säkert att jag är helknäpp, men det är minnen som faan :) <3 Från då Pelle och jag träffades :) Fick värsta underbara känslan i kroppen då jag läste alla igen.
Ååååh, kääärlek <3

Sitter och väntar på att Pelle ska komma hem nu. Han är i Järvsö och skruvar på nissan. Men han läre väl inte komma än på ett tag tyvärr.
Var i järvsö med honom på förmiddagen men sen när for vi till Ljusdal för att handla avgasrörsbitar så då stannade jag hemma för jag antog att det skulle bli typ skittråkigt att vara där då han bara skulle bygga avgassystem hela tiden.
Men vet faan inte om det var så mycket roligare här hemma. Har inte gjort ett dugg, bara suttit och latat mej. Fast jo, jag har ju varit duktig och diskat idag - wow :)

Näe nu ska jag kika om det är något bra på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0