Partylite :)

Har precis kommit hem från Järvsö.
Jag, mamma och svärmor var på ljus-party hos Annika, Pelles kusins fru. Trots att jag fick väldigt ont i huvudet av alla dofter så var det väldigt trevligt.

Känns som att jag har fått mycket gjort idag, men tänker man efter har jag inte alls fått det ;P Har varit till Tallåsen med Pelle och hämtat en o-ring till Nissan. Var även hem och hämtade kläder till kvällen åt mamma.
Sen for vi hem och jag tog cykeln till Albins för att låna bilen så jag kunde åka å handla. Sen har jag städat lite sen bara varit i Järvsö som jag redan nämnt. Och kan ju inte precis påstå att det var mycket ;P Kanske har att göra med att jag inte varit hemma så mycket.

I morgon ska jag till Hudik med min mamma :) Så ni vet ;P Haha.
Sen vid halv fyra ska jag vara barnvakt till Julia, Anton och Wilma. Moster ska jobba igen så då får jag agera dagis/dagmamma. Haha :)

Näe nu ska jag kika vidare på So You Think You Can Dance :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0