Kyrksjön

Har precis kommit hem efter ett varv runt kyrksjön med Elin :) Man känner sej otroligt duktig när det väl är gjort :)
Skulle egentligen ha följt med Pelle till järvsö idag men efter lite ändrade planer så gick Elin och jag ett varv i det fina vädret.
Det var himlans fint väder ute idag, vore riktigt skönt om det kunde fortsätta vara så läänge till.

Senare kommer mamsen och hämtar mej, hon ville att jag skulle färga håret på henne. Och eftersom att jag inte har någon bil och det inte går någon buss så får hon allt ställa upp och hämta mej ;P

Igår eller snarare inatt tittade jag och älskling påen skitbra film, I am Legend, den var otroligt snyggt gjord. Pelle och jag satt och funderade över hur otroligt mycket pengar det läre ha kostat att göra den filmen, då det verkade som om att dom hade stängt av hela staden, för det var ju inte en enda människa där. Inte en enda! Som sagt,  väldigt snyggt gjord :)
Älskling och jag låg i sängen och höll krampaktigt om varandra då vi var rädd, och det var ju ett antal gånger. Det är ju helt sjukt hur man lever sej in i filmerna :P

Näe nu ska jag titta på tv eller nå tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0