Hudik

Var till Hudik med mamma idag.
Vi var och inspekterade den nya leksaksaffären som öppnade idag. Sen shoppade vi lite, men mest jag ;P
Köpte mej två par skor, ett par stövlar och ett par "vanliga" addidas-skor. Sen köpte jag ett par leggings och lite smink. Var iväg på ÖB också och där hittar man ju alltid något man måste ha, så där blev det en del kraffs inhandlat.
Var ju såklart in på Albins också, så jag ska jobba på Lördag. Haha. Lördagen blir stressig. Men det löser sej nog :)

När vi kom hem så kom barnen till mej ;P Skulle ju vara barnvakt eftersom att moster skulle jobba. Anton, jag och Wilma gick ut och gick en sväng, var upp till mormor och morfar och hälsade på och hämtade nycklarna. Dom åker till Stockholm i morgon så jag ska vara kattvakt i helgen :)
Sen gick vi hem till oss och lekte på lekplatsen utanför :)
En mycket trevlig dag :) <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Längesen du skrev i din egna blogg. Hade faktiskt glömt att kika in på den. Jag vet inte alls som det var du Johanna som skrev ett medelande till mig för kanske en månad sen, det var iaf anonymt och jag har ingen aning om vem det var.. Så jag la inte ner mer energi på arr grubbla över det. :P

Jaa, grattis till oss! :) Hur många månader har du och Pelle varit tillsammans nu då?



<3

2008-10-19 @ 11:50:08
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Allt är fint med mig, hänger i Indien för tillfället och jag vet inte ritigt när jag kommer hem. Hur är läget med dig då? Vad gör du nu för tiden? (typ som i Ledin-låten, haha). Hänger du och Pelle ihop?



Kramar (jag kan inte göra ett hjärta för det finns inte på mitt tangentbord. :P)

2008-10-21 @ 07:14:18
URL: http://dingulonfo.blogspot.com
Postat av: Emelie

För mig går det också bra med kärleken fast vi har bara varit tillsammans i 1,5 månader så det räknas knappt i jämförelse med er. Haha.



Kommande planer?



Kramar

2008-10-24 @ 07:37:43
URL: http://dingulonfo.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej!



Ja precis. Fast han kommer från Elfenbenskusten så särskilt indisk kan jag väl inte påstå att han är.



Skoj att jobba i leksaksaffär. Det är typ som att vara glassgubbe eller godisförsäljare. Haha.



Jag vet inte riktigt än. Ett år är det väl tänkt men jag kan åka hem när jag vill. Vi får se. Eventuellt till sommaren.



Kramar

2008-10-29 @ 07:14:01
URL: http://dingulonfo.blogspot.com
Postat av: Elin

haha jaa. och då han "stampar" eller vad man ska säga, när han gungar fram och tillbaka i "takt" med musiken som han sjunger till så är det också jämt i otakt. sjukt irriterande! :b

2008-11-28 @ 22:30:11
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0