Student 2008

Ja idag var det fotografering för alla studenter. Var ett jävla sull innan vi väl satt där och blev fotograferade. Hår och smink skulle fixas, mössan skulle på och av ett antal gånger, klänningen och skor skulle på. Elin var hos mej före så vi gjorde iordning oss tillsammans. Det var trevligt. Fick mej ett gott skratt när Elin med lätt panik i rösten kommer inspringandes till mej i badrummet och skriker att det är en fågel inne. Haha.. Så aningen rädda går vi för att kolla efter, men ingen fågel där. Så den hade nog flugit ut. Tur det då tänkte vi, å det var inge mer med det ungefär. Sen när jag kom hem efter fotograferingen hittade jag fågelbajs på soffan, så alltså hade den varit in en sväng och lämnat lite spår. Haha.
När vi väl kom upp på skolan så kom jag på att jag glömt lappen man skulle ha med sej, så då var det bara att hoppa in i bilen igen och åka hem å hämta den, drygt, men vi hann tillbaka i tid iallafall :) Korten blev bra, det man hann se iaf..

Helgen som var var otroligt trevlig. Båda Lördag och Söndag. Lördagen spenderades som sagt i Föne med tjejerna och ESC. Hur trevligt som helst, mycket skratt och otroligt god mat :) Tack för det :)
Söndagen var det Morsdag, så då tog vi mamma och for till Skärså, nån mil utanför Söderhamn vid kusten. Hur trevligt som helst. Min mamma är då för bra hon, jag älskar henne. Har märkt det ännu mer nu sen jag flyttade, eftersom att då man bodde hemma bråkade man ju med henne jämt och ständigt ;P

Nu är det inte länge kvar tills man tar studenten, en vecka bara, skitkul men samtidigt skrämmande. Vad ska man göra sen?! Vet ju att jag ska jobba i Hudik på Albins i sommar, men sen då?!

Näe nu ska jag sola lite tror jag.. Tjaaråå..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bra snäll du, min lilla flicka. Jag älskar dig oxå och gjorde det även när du bodde hemma. POKNIS mamma

2008-05-28 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0