Long time no seee..

Länge sen jag skrev nått nu.. Men ni börjar väl antagligen vänja er ;P

Är hemma i Tallåsen nu och passar på å låna internet, skjutsade hem pappa och lillebror för att få ha bilen i morgon då jag först ska till Hudik och jobba och sedan bege mej mot Föne, Carro och ESC. Trevligt :)

När vi kom hem idag hade jag fått post, mitt riktiga körkort hade kommit, dock fick jag veta det tio minuter innan posten stängde och inte sen öppnar dom inte förrän på Måndag igen, lite sur jag blev. Haha.. Men den som väntar på nå gott..

Den 18:e hade jag och Pelle varit tillsammans i 1 ½ år, väldigt mysigt. Det är otroligt vad fort tiden går.. Men underbart är det.

Var upp på skolan idag också på min lediga dag, var upp till sjuksyster för att kolla blodtrycket eftersom att jag mått jättekonstigt sen igår. Blev alldeles jättesnurrig i huvudet mot kvällen. Kändes som att jag druckit hela dagen ungefär. Var verkligen inge kul. Kändes som att man körde full hem ju. Farligt. Tänkte att jag skulle må bättre efter en natts sömn och massa vätska - men icke. Så var upp till Irene, blodtrycket var inte för lågt som jag trodde utan snarare mot för högt. Kunde bero på att jag ätit rätt dåligt på sista tiden och på att det varit så stressigt med alla arbeten i skolan. Men börjar bli bättre nu iaf. Hoppas det blir helbra snart.

Näe nu ska jag ta å fara hem och kanske spela lite Nintendo Wii, så jävla kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0