Gävle

Är nu inne i en period då jag inte skriver så mycket blogg, som ni antagligen märkt ;P Har fullt upp med annat..

Idag var jag, mamma och lillebror till Gävle och shoppade. Hittade tyvärr inga studentkläder, som var den verkliga anledningen till att vi skulle dit. Får väl leta i Ljusdal då om det krisar. Men hittade lite annat skoj iallafall :)
Mamma och jag körde halva vägen var. Det gick bara bra, förutom att jag körde ihjäl en fågel :( Blev jätterädd och skrek till.. Bara smällde fram vid huven sen såg man nå vitt "fladdrade" upp mot rutan och sen ner på den andra sidan. Tur att den inte behövde lida iallafall.. För den dog troligen direkt, tror inte en fågel klarar av att bli påkörd i 110 faktiskt.. Hemskt var det , usch !!
Har i vilket fall haft det väldigt kul idag, skrattade hur mycket som helst :)

Näe nu ska jag kika om vi ska ta å få nått i magen..

Kommentarer
Postat av: Elin

själ väjde jag för en råtta härom dagen :P haha. fast jkag körde inte så fort. hahah

2008-05-03 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0