Biljävlar

Ja ibland ska man tamefaan inte ha bil e, inte när dom krånglar.
Idag när jag hade håltimme vid halv elva tänkte jag åka hem å plugga lite eftersom att jag hade en del å göra.. Men när jag kom ut till bilen var den helt död. Ville inte starta alls. Batteriet var alltså helt slut. Så då ringde jag hem till Pelle så han fick låna startkablar på statoil och komma till undsättning.. Tur man har pojkvän som har körkort å bil så att det löser sej fort när problem uppstår. Kändes bara lite sådär lagomt mobbat å stå där med en ofungerande bil ;P
Men som sagt löste det sej :) Tack älskling, glad att jag har dej i alla lägen <3

Näe nu ska vi åka till Julia, kusin, och fika för hon fyller 9 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0