19 år :)

Ja i Lördags fyllde jag år. Det var trevligt ;P Var otroligt fint väder. Hur varmt som helst, nästan för varmt. Fläktade inte ett dugg på vår uteplats så där gick det ju knappt att sitta. Men hellre det än fulväder.
Fick en utlandsreda av mamma och pappa :) En kombinerad födelsedags-studentpresent. Sen fick jag typ pengar, blommor åså.. Av Pelle fick jag en brödrost :) Precis vad jag önskade mej. Har saknat att kunna rosta bröd på morgonen. Men nu är det problemet löst ;P Haha.. Tacktack :)
På kvällen var vi till Gävle, var cruising där så vi åkte dit och kollade läget. Jag gillar cruisingar. Inte för att jag vet varför, det är bara så ;P Så jag tyckte iallafall att det var trevligt ;P

På Söndag har jag och Pelle varit tillsammans i ett och ett halvt år. Det är ju hur underbart som helst. Jag är såå lycklig. Älskling, jag älskar dej !! <33

Näe nu ska jag göra klar hemsidan. Men var ju tvungen att passa på att uppdatera lite här nu när jag ändå sitter vid en dator med internet. För hemma var det dåligt med det tyvärr.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

grattis i efterskott!

2008-05-12 @ 10:00:16
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Marie

Grattis Grattis :) I efterskott.

2008-05-14 @ 11:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0