Plugg

Har massor att göra. Blää, vill inte gå i skolan längre. Medicin, filosofi och psykologi. Plus teorin utöver det också. Menmen, bara att bita ihop. Inte långt kvar nu :)

Inte långt kvar till körkortet heller förhoppningsvis. Har provuppkörning om lite mindre än en månad. Så det närmar sej - SKÖNT :) Längtar så otroligt..

Pelle, min underbara Pelle, jag älskar dej. Det vet du. Du är det bästa som hänt mej. Är så glad att du är min så om du det visste. Hoppas vi förblir en livet ut. Vill inte leva utan dej. Nu har vi bott ihop i två veckor. Det är obeskrivligt underbart - att alltid få ha dej i min närhet, finns nog inget underbarare. Jag älskar dej.
Du är mitt allt älskling<33

Näe nu läre jag plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0