Tvättstuga

Vaknade typ nyss, helt sjukt. Jag bara sover bort hela förmiddagarna hela tiden. Visst det är ju skönt men kanske inte så praktiskt. Man hinner ju inte göra nått förrän det är kväll känns det som.
Men idag ska jag iallafall ha en ordentlig dag. Tänkte att jag skulle ta å diska, städa lite, dammsuga, torka golven och så har jag ju tvättstugan idag också. Så idag ska det bannemej bli fint här i lägenheten hade jag tänkt. Jag ska vara så duktig sååå ;P

Igår skaffade även jag en bilddagbok. Tänkte att jag skulle ge den en chans å se vad detta påhitt var för något ;P
johannateresia.bilddagboken.se - Men bara för er med bilddagbok, annars måste ni be om gästlösenordet ;P

Var ju som sagt å åt hos svärmor och svärfar igår. Hur trevligt som helst och god mat som alltid. Fick även efterrätt, två gånger. Blev ju riktigt bortskämd. Gottgott :)

Näe nu ska jag ta å sätta fart ;P


Kommentarer
Postat av: Marie

Vänta du tills du själv låser in nyckeln ;) Det är inte alls så svårt som man tror. Haha. Hoppas du haft det bra i sommar förresten! :)

2008-07-09 @ 23:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0