Sundsvall

Ja, igår var jag och älskling iväg till Sundsvall och shoppade lite. Kom hem med lite smått och gott :) Pelle köpte bland annat en GPS, vi handlade en del saker på IKEA - som alltid när man är dit ;P Och jag införskaffade mej bland annat en ny mobil :) Kan då säga somsåhär, ALDRIG mer ska jag ha en Samsung!! Haft min e370 i typ 1 år och 7 månader nu eller nå sånt å tröttnade på den för läääänge sen.
Så igår köpte jag en Sony Ericsson w890i (brun). Känns otroligt bra må jag säga :)

Här har ni min pärla :)




Nu är Pelle iväg och jobbar, han började ju på TwentyfourHelp idag igen. Fast heter ju egentligen typ Teleperformance nu eller nått sånt. Haha. Så snart tänkte jag ta å städa lite så att det är lite finare när han kommer hem iallafall. För just nu ser det verkligen ut som ett bombnedslag här!


                                     Studenten närmar sej - JIIIPPIIIIIE :)

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahah, en sån mobil har jag också tittat på :)

2008-06-02 @ 09:55:04
URL: http://elinkristina.blogg.se
Postat av: Cääärow

Känn skillnaden på mobil o mobil dude ;) En dröm! :D

2008-06-02 @ 10:35:54
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0