Studentkort

Fy va jag är dålig på att skriva blogg nu för tiden. Haha..

Pelle och jag har åkt fyrhjuling nu typ tre kvällar i rad. Åker massa skogsvägar å ser var man kommer fram. Riktigt kul faktiskt :)

Igår jobbade jag också. Mamma ringde och väckte mej tjugo över tio å sa att jag var tvungen att komma och jobba för att Helen hade blivit tvungen att åka hem till sin son som blivit sjuk. Inte det roligaste att jobba precis, men det ger ju pengar, det är så man får se på det. Ska jobba på Lördag också, i Hudik. Alltid lika spännande.

Ikväll ska vi hem till Järvsö å äta. Svärmor och svärfar åker på semester till Dalarna på Lördag och blir borta en vecka så då ville dom bjuda oss på mat innan sa dom. "Maggan-mat" som jag har döpt det till :) Det är hur gott som helst, en av mina favoriträtter. Det är en köttfärs-rätt. Som sussies-köttfärsgryta som man brukar få i skolan, men på Maggans sätt och då blir det mycket godare :)

Näe nu ska jag gå till Albins och hämta mina kort hos mamma. Studentkorten har nämligen äntligen kommit - spännande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0