Albins

Skriver aldrig här nu för tiden ju.. Haha.
Men orkar aldrig, är så himla trött när man kommer hem om dagarna.
Har varit jobb nu hela veckan förutom idag då jag är ledig :) Jobbade i Ljusdal Måndag och Tisdag och sen i Hudik Onsdag och Torsdag. Lite drygt att sitta å pendla till Hudik, men det är sånt man får ta. Eftersom att jag och Camilla stängde i Onsdags så kom jag inte hem förrän åtta. Men det gick ju det med.
Jag och Berit fick oss ett riktigt gott skratt igår, det var så att vi vek oss dubbla :) Något vi sällan kommer glömma!

I helgen är det backrrally i Jarse också, får hoppas att man kommer dit. Osäkert just nu etfersom att Pelle är sjuk. Men man kan ju alltid hoppas.

Längtar väldigt mycket till nästa helg. Borlänge - here we come ! :)

Näe nu ska jag göra mej klar å åka på Signuels (eller hur det nu stavas) och Prix, eller Coop Extra som det heter numera sen ska jag köpa jordgubbar innan jag far hem - MUMS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0