Torsdag

Sitter hemma hos älsklingen nu - som vanligt må jag säga:) Men ack så mysigt det är. Fast kanske inte just nu precis, för älsklingen är inte hemma :( Han är i garaget å hjälper svärfar. Men förhoppningsvis kommer han hem snart igen så vi kan myysa :) Jag älskar den pojken av hela mitt hjärta. Han är det bästa som finns!

 

Skapligt värdelös dag i skolan idag, hade en lektion i 1 & ½ timme sen slutade jag. Och på lektionen, som förresten var data, krånglade allt! Först strejkade programmet så att det inte gick att skriva ut, sen strejkade tamefaan hjärnan, haha. Skulle komma på något att göra reklam om ( som man helst skulle ha hemma/tillgång till eftersom att man skulle knäppa eget kort ) men det gick ju inte så bra precis.. Äkta hjärnsläpp - kom inte på nånting alls! Nån som har nått tips?!

När vi slutat käkade jag och Carro äckling, ellerja mindre god mat på skolan sen for jag hem. Var hemma några timmer för att sedan åka med bussen tillbaka till Ljusdal till Pelle. Så åkte jag med honom därifrån hem hit till Järvsö :)


Näe nu läre jag göra lite medicin.. Om jag nu orkar, det är ju så tråkigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0