Teori.

Japp, Elin och jag var iväg på Teorin ikväll igen. Satte igång på riktigt nu. Gjorde första avsnittet :) Känns så otroligt bra att äntligen ha börjat. Nu är det bara körningen man ska sätta igång med också. Får ta å fixa det snart.

Nu har jag gjort klar medicinen också, iaf kompletteringarna jag ligger efter med. Känns oerhört skönt! Nu är det bara 9:an kvar, och den ska ju inte vara klar förrän på Tisdag den så den hinner jag göra endra i morgon när jag kommer hem, eftersom att jag slutar halv elva. Eller endra på min halvlediga fredag. Ska ju på Ljusdal först till Elin så ska vi upp på skolan och fixa studentmössor :) Men sen när jag kommer hem läre jag nog göra trökmedicinen. Åså har jag ju teoriläxa jag måste göra med. Men den känns mycket roligare, haha :)

Näe nu ska jag nog ta å gå å lägga mej och ringa Pelle å sen sova. Är jättetrött ! Kändes ju inte så bra att ha klivit upp tidigt i onödan i morse. Men fick ju massa annat gjort ist då iaf :)

Kommentarer
Postat av: Cärow

Ska bara hitta någon som kan först ^^, hehe.

2008-01-17 @ 15:43:42
URL: http://airolin.blogg.se
Postat av: Jag igen

Äh, tänkte göra listan själv, men den var ju så hiiiimla lång. :P haha

2008-01-18 @ 21:30:05
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0