Studentmössa

Ja idag var jag och Elin iväg på skolan och fixade sudentmössor :) Beställde även varsitt champangeglas som det står Student 2008 och våra namn - snyggt sörrö :) Det är väl de enda vettiga jag har gjort idag tror jag. Skulle ju hem och göra medicinen sa jag, men har jag gjort de eller ?! Nääe. Det är ju så tråkigt. Men läre väl göra den snart - kanske, den ska ju vara inne på Tisdag så än har jag ju tid ;P

Min älskling kom till mej igårkväll vid halv tolv nått tag. Så inatt slapp jag sova själv - äntligen :)
Idag firar vi 14 månader tillsammans - underbart <3
Ska kanske åka lastbil med honom ikväll, om jag orkar. Vi får se hur det blir. Ska ju åka till Vallvik och har ju skrivit förut vad jag tycker om den turen - boooring! Men som sagt, vi får se hur jag gör. Känns ju som att det skulle vara värt det nu med tanke på att vi inte träffats så mycket denna vecka plus att det är vår 14 månadersdag :)

Näe nu ska jag göra medicin tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0