Skratt

I morse var jag iväg och körde igen med Katarina, för andra gången. Faan, det går riktigt bra. Nästa gång ska vi iväg och "panikbromsa" sa hon. Det ska bli kul :)

Har varit med Elin hela dagen idag. Efter skolan skulle vi göra klar psykologin som sagt, och det gjorde vi. Vi var såå duktiga :) Må då säga att det nog var ett tag sen vi skrattade och flammsade så mycket. Vet inte vad det har varit med oss idag. Väldigt trötta tror jag, allrahelst Elin, haha ;P
Tänkte att jag även skulle ta å citera Elin lite "Jag låg som en ostkroke" & "Sov som en sten" (det heter ju faktiskt sov som en stock ;P ) Men att tillägga är att hon inte sa dessa i samma sammanhang. Satan vad jag skrattade iaf. Det var riktigt kul ;P Såå, det har alltså varit en trevlig dag med mycket skratt :)

I morgon är jag ledig, ska bli så jävla skönt ..! Sova läänge, eller iaf försöka. För mej brukar det alltid bli så att jag inte alls kan sova länge när jag väl får. Såå, det är väl bara att hoppas på ett mirakel ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tycker om dig, johanna :)

2008-02-03 @ 02:32:06
Postat av: Anonym

övervägde om jag skulle skriva så innan jag skrev faktist, förväntade mig den kommentaren som jag fick :P

2008-02-04 @ 20:50:25
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0