Ledig.

Jens ringde nyss och sa att han var sjuk så att det inte blev nån lektion idag - SKÖNT :) Tur att han ringde så pass tidigt iaf så att jag inte hunnit åka iväg till skolan. Tänkte att jag skulle ta vara på min lediga dag på ett bra sätt, genom att göra undan medicinen. Får se hur det går, men ska försöka tvinga mej själv till det iaf. För har en del som måste göras undan. För man kan ju inte bara slappa bort dagarna e, hur skulle de se ut ;P
Fast far ju på Ljusdal ikväll med halv fem bussen, för ikväll är det ju teorikurs - idag kör vi igång på riktigt :) Skönt att äntligen ha börjat! Får hoppas att min planering håller om att ha körkortet innan min 19-årsdag nu då. Det är ju 115 dagar kvar nu, tycker ju att jag borde klara det :)

Nääe läre ju sätta fart med läxan ja nu, men kommer säkert skriva nå mer senare under dagen skulle jag tro ;P

Har tänkt på en sak - Är det någon som vet hur man ändrar typsnitt på bloggtexten?! Isf kunde ni gärna få skriva och berätta hur man gör för jag lyckas tamefaan inte ja e :/

Kommentarer
Postat av: The Master

Behöver du hjälp av en mästare med din blogg? ^^

2008-01-16 @ 11:19:20
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0