Lägenhet

Ja, på Söndag ska Pelle och jag iväg å kika på en lägenhet :) Bara att hoppas att den är bra, för det skulle vara oerhört mysigt att flytta. Fast vet ju inte riktigt om jag ska flytta helt liksom, kommer nog ha lite grejer kvar här hemma också. Vi får se hur det blir. Ska ju kika på den först å främst. Sen får flytten bli ett senare problem isf.

Sitter med medicinen nu, har egentligen ingen lust alls att plugga men måste ju. BLÄÄ! Snart är det skola också, vill inte tillbaka. Vill ha mer lov, mkt mer lov! Men bara en termin kvar nu sen tar man studenten och tyvärr blir man då även arbetslös :/ Men det löser sej nog.

Nääe, läxan kallar.

Kommentarer
Postat av: Cärow

Haha. Nää, då måste du ha sett fel ;) Det var nog jag, för jag mötte inga hundar (tack och lov) och jag tror inte att jag hade någon bakom mig på ett bra håll. O tiden stämmer ju...

Näää, du måste ha sett fel ;P

2008-01-07 @ 15:34:05
URL: http://airolin.blogg.se
Postat av: Marie

Skönt att det är NÅN mer än jag som insett att vi kommer att vara arbetslös. INTE LEDIG! :p

2008-01-11 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0