Körskolan

Där har jag varit mycket idag som det känns. För det första så hade jag min första körlektion idag halv fyra sentvå timmar senare var det ju teori till sju..
Körlektionen gick mycketmycket bättre än förväntat. Det gick helt sjukt bra för att vara första gången på körskolan liksom. Jagmenar jag har ju inte kört nå mycket alls hemma med Pappa. Men hon jag körde med idag på körskolan tyckte att det gick skitbra. Hon trodde inte att det skulle bli några problem alls eller ta alltför lång tid eftersom att jag var så lättlärd och redan så duktig ;P Kändes väldigt bra, var hur nervös som helst innan jag gick dit kan jag lova. Har nästa körlektion på Torsdagmorron. Hoppas verkligen det går fort nu så att jga får dedär efterlängtade körkortet nån gång :)

Appropå inte så mycket så är det högskoleprovsrace i morgon. Spännande, haha. Bara att hoppas på att det går bra :)

Jag hopppas verkligen att jag och älsklingen får lägenheten. Vi ska få veta nu i slutet på veckan :) HÅLL TUMMARNA för oss ffs ;P Det var vi och typ två andra som kollat så då ska ju Jennie och hyresvärden tillsammans bestämma vem som får den då. Och jag hoppas innerligt att det blir vi :) Fatta va myysigt :D

Nääe nu ska jag ta å ringa Pelle och skryta lite över att jag varit så duktig idag, sen ska jag nog göra lite teori.. Satsar stenhårt på körkortet nu ja ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0