Körskolan

Igår var jag med om typ världens pinsamaste sak. Fast vad det får ni inte veta, det är och förblir en hemlis. Men pinsamt var det, som faan! Men man överlever, man kommer över det!

Fick även nya schemat idag, fast det var inte riktigt klart men jag tjatade om att jag ville ha det för att kunna boka körlektioner så jag slapp gå på dom på skollektionerna liksom. Så då fick jag ett, men med risk för ändringar. Men som det ser ut nu iaf så är det hur soft som helst. Är fortfarande ledig på Fredagar :) Sen är det västa slappa dagarna - SKÖNT ! :)

Körskolan idag då, var väldigt mycket folk i den lilla lokalen så det blev rätt kvavt och varmt. Men det gick ju ändå. Mest information idag, ska köra igång på riktigt med teorin på Onsdag. Så ska dit i morgon å fixa allt så det är klart. Skönt att äntligen vara igång :)

Älskling, saknar dej redan. Hoppas vi kan sova med varandra snart igen. Har haft det så oroligt underbart med dej de senaste dagarna/veckorna då vi sovit med varandra varje natt. Finns inget underbarare än att få spendera varenda sekund med dej. Hoppas vi flyttar snart så jag slipper vara utan dej på dethär viset. Om kärlek vore tid skulle jag helt klart ge den en evighet. Du är det bästa som finns, alltid du och jag <33

Kommentarer
Postat av: Cärow

Hm, boken är ganska bra tror jag... men inte så bra ;P

2008-01-15 @ 11:03:06
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0