Kock

Igår åkte jag lastbil med Pelle. Till Vallvik, tror inte att det finns nått tråkigare ställe att åka till. Man har åkt där så många gånger så man kan vägen utan och innan liksom. Så under hela hemresan sov jag, hehe ;P Var så trött sen när jag skulle kliva ur lastbilen att jag nästan ramlade ur den så svärfar frågade om jag var full ;P

Idag har jag varit kock :) Lagade både lunch och middag. Hade lovat Pelle att bjuda honom på lunch idag så då gjorde jag ju såklart det. Ska kanske bjuda honom på mat i morgon också, det får vi se. Sen ringde pappa och tyckte att jag skulle laga middag också så då gjorde jag även det. Stått vid spisen rätt mkt idag som det känns, men det har bara varit kul :)

Älskling, jag hoppas verkligen att du kan komma och sova med mej inatt. Hoppas men tror inte. Kommer säkerligen bli jättesent i garaget ikväll å då är det ju försent för att åka hit. Men man kan ju alltid hoppas. Annars får vi sova med varandra imorgon iallafall. För längre än så klarar jag mej inte utan dej ;P
Jag älskar dej mer än du någonsin kan förstå. Alltid du <3

Lite kort jag knäppt med min nya kamera :)

1. Min älskade står framför en snödriva i fjällen, dock på en parkeringsficka men ändå mkt snö :)
2. Knäppte kort på mej själv genom att det speglades i den regniga rutan i lastbilen. Lite coolt faktiskt ;P
3. Vägen upp till fjällen var rätt snöig, hehe ;P
4. Helena och Lasses hund Brita leker med sin julklapp, den grymtar när hon biter på den ;P :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0