Helgen

Ja helgen har varit lugn och skön :) Vi tillbringade den här hemma med massa mys.
I Lördags klippte jag håret på Pelle. Det blev faktiskt skitbra tyckte jag. Var dock lite nervös innan jag började eftersom att jag aldrig klippt någon förrut men som sagt blev det bra :) Sen på Söndagen så kom Wilma hit så då gosade vi med henne. Hon somnade mellan oss, det var sött. Det är sånna stunder man önskar att man hade ett eget barn. Men så snart de börjar gråta så ändras den önskningen ganska snabbt ;P

Har även fått nya scheman nu. Och eftersom att det inte var nå bra plus att det saknades en lektion så gick jag och Carro iväg till Kjell och hjälpte han och lägga om schemat så det blev bra. Flyttade om lite lektioner så nu är jag nöjd. Så nu har jag fått tillbaka mina lediga fredagar :) Vi är så duktiga. Tror han blev glad över lite hjälp faktiskt :) Utöver mina lediga fredagar är väl inte schemat nån höjdare egentligen, men det kanske beror på att jag jämför med förra terminen superschema ;P

Näe nu läre jag göra lite medicin, den ska ju vara inne ikväll. Och måste även göra teorin eftersom att det är träff i morgon igen. Tjaaaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0