Helgen

Det har varit en trevlig men kort helg. Känns som att den har varit kort iaf. Men trevlig har den varit, med massa smörgårtårta, haha :D (Jag älskar nämligen smörgåstårta, därav den glada smileyn) Svärmor fyllde nämligen år igår - GrattisGrattis igen. Så igår var Pelle och jag var iväg å köpte ett jättefint blomarrangemang åt henne :)

Mina kusiner var på besök häromdagen också, det var mycket trevligt. Jag tycker om dom väldigt mkt. Wilma - goungen min - somnade i min famn som vanligt. Så när vi skulle fika så lå jag ner henne i sängen men inte ville hon ligga där inte utan vaknade nästan direkt å skrek. Så då hämtade mamma henne men hos mamma ville hon tydligen inte vara utan hon bara grät. Så då tog jag henne å då blev hon tyst och sen somnade hon inte lång stund därefter. Så sött :)

Måste bara säga det, tittade på en skitdålig film igår - Underbar och älskad av alla. Den var ju hur kass som helst. Ingen film jag rekommenderar med andra ord!

Usch, jag vill inte till skolan i morgon. Vill vara hemma å sova istället och bara ta det lugnt. Känner inte alls för att gå till skolan. Har inte kommit in i att kliva upp tidigt på morgnarna än. Men det kommer väl - får jag hoppas..
Körskolan på kvällen iaf, det ska bli trevligt däremot :)

Nääe nu ska vi nog åka å hälsa på Henka i nylägenheten :)

Kommentarer
Postat av: Cärow

Haha! Håller på att läsa boken. Hon är fan knäpp!:P Men jag kommer inte läsa ut den.

2008-01-13 @ 20:09:33
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0