Duktig

Ja idag har jag varit väldigt duktig må jag säga, fått mkt undanstökat :) Först i morse innan jag gick till Elin så tog jag ut pengar eftersom att jag var skyldig både Pelle och svärmor pengar och ville inte vara det längre;P Väl på skolan hade vi inte så mkt till lektion, gick igenom provet å sen lite betygssnack sen fick iaf dom andra sluta. Vi som ville ha extra uppgift för att ev. höja betyget fick ju stanna ett tag till. Sen när vi väl slutat gick Elin och jag ner på Ungdomsmottagningen eftersom att jag bara har en karta kvar på p-pillren så lära fixa för ytterligare ett år. Sen gick vi på körskolan så jag fick skriva in mej där, så på Måndag ska jag på informationskvällen iaf. Sen gick jag å hämtade ut p-pillren på apoteket och efter det gick jag på bokhandeln och införskaffade en ny almenacka, där förresten Carro också var, och sen gick jag ner till Pelles jobb å väntade på att han skulle ta lunch å när han kom så åkte vi hem hit å käkade och nu sitter jag här - händelserik dag med andra ord.
Blev mkt sen och sen och sen nu men så får det vara ;P

Igår var jag barnvakt också, åt mina älskade kusiner :) Det gick bara bra, som alltid när jag är barnvakt ;P Kom till moster ungefär kvart i tolv och då fick jag ta Wilma direkt för hon var lite grinig, så hann jag bara lägga ner henne i min famn så somnade hon, så då la jag ner henne på sängen och där sov hon i typ 3-4 timmar. Söötungen <3
Jag tycker om mina kusiner, väldigt mkt :)

Nääe nu ska jag göra lite medicin innan Pelle kommer å hämtar mej hade jag tänkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0