Åter igen samma rubrik : Fjällen ;P

Åkte ju som sagt dit i Lördags och åkte hem igår mittpådan. Vi kände att vi ville fira in de nya året hemma.
Visiten i fjällen var iaf oerhört mysig. Det är sjukt mysigt där uppe ska ni veta. Vi åkte skoter å mööös en hel massa, lika som förra gången :) Hoppas vi kan åka upp igen nån gång.

Igårkväll var det iaf inte alls så rolig. Det var helt dött överallt. Inge folk ute på alls. Helt värdelöst må jag säga. Vid tolvslaget var vi uppe på berget och kollade på fyrverkerierna, men dom var inte många dom heller. Det var inte alls så bra som förra nyårsafton. Då var det full fart om man jämför med igår. Men det gick väl ändå. Uppe på berget vid tolvslaget var det typ jag och Pelle, några småungar och två poliser :) Mohaha.. När tolvlsaget var passerat åkte vi hem och kikaed på film och mös. Somnade väl vid två kanske.

Inte länge kvar till skolan nu, usch! Vill inte tillbaka, vill ha mer lov, mkt mer lov! Men bara en termin kvar nu sen tar man studenten - Skönt :)

Näe nu ska vi ta å hitta på nått, mysa kanske?! Ska eventuellt åka hem till Tallåsen senare ikväll..

Gott Nytt År på er förresten :)

Kommentarer
Postat av: jomengratisÄRgott

Jomen, jag vet... men jag var hungrig. O det var ju gratis! fast jag vet inte direkt om det var gott heller...
Guuud! Jag har SYNDAT!!! Aaah! ;P

2008-01-02 @ 14:33:14
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0