100 Frågor :)

Ja dethär kan ju ni roa er med att läsa igenom :) Tänkte att om ni hade tråkigt så kunde ju jag vara snäll och ge er något att göra :)

 

1. Fullständigt namn? - Johanna Teresia Larsson
2. Exakt ålder? - 18 år , 8 månader och 7 dagar.
3. Vart bor du? - Tallåsen men ibland i Järvsö ;)
4. Bor tillsammans med? - Mamma , Pappa och Lillebror . Och ibland med pojkvännen då ;P
5. Har du/ni Djur? - Jaa, tre stora katter och tre kattungar :)
6. Färg på ditt hus? -Rött och vita knutar.
7. När är du född? - 1989.
8. Klass? - SP3B (SP3IT)
9. Vilket år tar du studenten? - 2008.
10. Något jobb? - Nej, men hade fram till jul.
11. När gick du upp i morse? - Sex.
12. När ska du sova ikväll? -Jadu , bra fråga, när jag är trött .
13. Duschat idag? ? Japp , i morse.
14. Kramat någon idag? - Näe inte än ;P
15. Pussat någon idag? - Näe, inte de heller - än ;P
16. Vad har du ätit idag? - Mat :)
17. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor, linne och "långtröja", haha.
18. Dagens smink? - Mascara och ögonbrynspenna
19. Dagens sötnos? - Pelle såklart <3
20. Dagens roligaste? - Hmm, skrattade rätt mkt på lunchen med Carro, Jyothi och Sara. Så det får väl bli dom då :)

SOCIALT
21. Hur många gånger har du pinkat idag? - Inte håller då jag räkningen på de inte!
22. Hur många har du kysst? - Några stycken.
23. Vem kramade du senast? - Min Pelle :) <3
24. Hur många har du haft sex med? - 2
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Hmm, två kanske, vet inte riktigt. Beror ju på var man drar gränsen för otrohet.
27. Har du pojk-/flickvän? - Jajjemen, världens bästa pojkvän tillpåköpet :) <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Lillebror.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Det var från Pelle och det stod att han skulle komma till mej ikväll :) <3

FAVORIT :
31. Film? - Ingen aning, har ingen favorit tror jag.
32. Låt? - Har några olika faktiskt.
33. Mat? - Jadu , det vet jag inte , svårt att välja .
34. Dryck? - Fanta Exotiska.
35. Färg? - Har nog ingen speciell.
37. Stad? - Jadu ..
38. Land? - Sverige.
39. Ämne i skolan? - Öhh ? Har nog inget .
40. Strul? - Va?!

SENASTE :
41. Personen du tänkte på? - Älsklingen, det gör jag ju mest hela tiden.. :)
42. Personen du kysste? - Pelle :)
43. Gången du spydde? - Nån gång i augusti förra året tror jag det var.
44. Gången du grät? - I helgen.
45. Pizzan du åt? - Järvös special :D
46. Gången du var i Göteborg? - I Oktober förrförra året.
47. Gången du var i Stockholm? - November förra året tror jag det var.
48. Gången du var full? - Minns inte ;P
49. Gången du var hög? - Har aldrig varit hög!
50. Personen som såg dig gråta? - Pelle skulle jag tro.


ANTINGEN ELLER :
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa :) <3
54. Tvspel eller datorspel? - Måste man välja ?!
55. Singel eller upptagen? - Upptagen :) <3
56. Hångla eller ha sex? - Både och :)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Egentligen inget av de, men Lunarstorm då.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad :)
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Inget av det .
60. Har du svart hår eller blont? - Inget av det .
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Brungröna ?! ;P
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? - Svårt att välja .
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt såklart :)
65. Coca cola eller fanta? - Både och.
66. Pizza eller kebab? - Pizza utan tvekan.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och ffs.
69. Leva eller dö? - Leva !!!!

ANTAL :
70. Personer du älskar? - Många, om man räknar med vänner och familj. :)
71. Personer du hatar? - Hmm, ett par stycken

72. Pojk-/flickvänner du haft? - 3 seriösa och sen några mindre seriösa när man var liten ;P
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Pass ;P
74. Glassar du ätit på en dag? - Två- tre kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen..
76. Gånger du haft minnesluckor? - Nångång kanske.
77. Gånger du varit hög? - Ingen har jag ju sagt !
78. Personer du saknar just nu? - 1 - Min älskling , super mkt .
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Det vet inte jag e, men minst en gång iaf!

VEM
80. Vill du kyssa nu? - PELLE <3
81. Ska du träffa imorgon? - Elin.
82. Sjöng du senast för? - Jadu..
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Hanna :)
84. Spelade du tvspel med senast? - De va för länge sen men med Pelle var det iaf.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Pelle såklart <3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Määh, ingen skulle jag tro, haha.
87. Förtjänar att dö? - Det är många det.
88. Är söt? - Det är många det , vänner, familj men allrahelst Pelle , finns ingen sötare än honom <3
89. Vill du sova med inatt? - PELLE !!!

VAD :
90. Gör dig glad? - Att få ha Pelle i min närhet.
91. Gör dig ledsen? - Det är mkt det , typ otrohet, lögner, död osv.
92. Vad vill du helst göra nu? - Mysa med älsklingen såklart.
93. Önskar du att du slapp göra? - Sova ensam utan min goos
94. Vill du ha nu? - Tänker jag inte skriva här e ;P
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Eftersom att jag håller på med körkortet önskar jag mehj en bil :)
96. Längtar du till? - Tills jag får träffa min älskling och tills jag har tagit körkort !
97. Tycker du om dina betyg? - Jodå dom är rätt bra.
98. Ångrar du i ditt liv? - En del .
99. Är det bästa som hänt dig? - Att jag träffat Pelle. Vi träffades första gången 060606 <33 Rätt coolt ;P
100. Hur mycket är klockan? - 20.21


Kommentarer
Postat av: Cärow

Nästan 50% handlar om Pelle, o det är väääldigt gulligt :D
Nu har jag snott din lista. Oops ;P

2008-01-18 @ 21:22:36
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0