080130

Kom precis hem. Pappsen och jag har varit ute å kört en sväng inne i Ljusdal och på en massa smågator hit och dit. Det går bara bättre och bättre. Känns mycket bra :) Vill ju ha detdär otroligt efterlängtade körkortet nån gång..

Var inte iväg till skolan idag iaf, orkade inte. Började inte förrän vid ett och det går en buss till Ljusdal vid tio och sen går nästa vid två så då stannade jag hemma. Orka sitta och vänta i tre timmar på en entimmes lektion då?! Nääe! Så då blev jag hemma. Men när Pelle hade varit hit och ätit lunch så åkte jag med honom in på Ljusdal till Elin. Vi var ju tvungna at ju göra psykologin eftersom att den ska vara inne i morgon. MEN , det blev väl inte sådär jättemycket gjort som man kanske hoppats. Eftersom att tv:n var på och psykologin var tråkig så blev det att vi tittade mer på den än gjorde det vi skuklle, haha. Men vi ska göra klart det i morgon efter skolan och innan teorin, hade vi tänkte iaf. Får se hur det blir med den saken ;P

Har min andra körlektion i morgon också - spännande.. Sen Teori på kvällen som sagt. Mycket som har med körkortet att göra nu, men det är ju bara bra eftersom att målet är att ha körkortet innan min födelsedag :)

Måste bara tillägga att jag saknar Pelle. Det är inge kul dethär, vill inte sova och vara utan honom på dethär viset ju. Återigen - hoppas att vi får lägenheten så att jag slipper dethär med att vara utan honom så mycket på veckorna. Och nu på Fredag ska han på jävla personalfest också vilket kommer betyda att vi kommer få ännu mindre tid tillsammans i helgen. Helvetesjävlafaan. Sånt tycker vi inte om, verkligen inte !!
Pelle och jag pratade igår om att vi saknade varandra så mycket trots att vi träffades för typ en timme sedan, och då vi konstaterade att det måste ju vara ett tecken på äkta kärlek de :) Alltså om ni bara visste hur otroligt mycket jag älskar den pojken. Helt sjukt att man kan älska en annan person sååå mycket <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0