080115

Uträttade en del ärenden i morse innan jag gick upp på skolan - jag är såå duktig :) Åkte med mamma ner på jobbet så hjälpte jag till lite där, typ fyllde på varor åså. Sen gick jag på prix, sen på banken och sen på körskolan. Så nu har jag både köpt startpaket och bokat in två körlektioner om dagen på sportlovet, eftersom att jag ska ta intensivkurs :) Längtar så otroligt mycket tills jag får mitt körkort. Fatta va skönt :) Då ska Pelle inte få köra nånting, då ska jag köra såfort vi ska någonstans sådeså, haha ;P

Hade bara en lektion idag så om jag inte hade planerat att uträtta några ärenden så hade jag helt klart stannat hemma. Men jag masade mej dit, till svenska-lektionen. Som skulle hålla på en timme men vi höll bara på i en halvtimme. Så då hann jag ju med halv tolv bussen hem. Kändes väldigt bra :) Så nu när jag har lite tid övver tänkte jag göra lite läxa, om jag nu orkar vill säga ;P

Älskling, jag saknar dej ! Kom hit och sov med mej inatt :'( Vill inte sova själv på dethär viset faktiskt ! Du är så otroligt mysig. Finns inget bättre än att somna i din famn. På Fredag har vi varit tesammans i 14 månader, fasikken va tiden går fort egentligen. Mitt hjärta kommer alltid tillhöra dej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0