Ny design

Som ni ser så har jag fixat om min bloggs utseende idag. Är inte riktigt klar men orkar inte mer idag. Blev så inspirerad av Elin då hon satt och gjorde om sin blogg när jag var hos henne idag innan teorilektionen.
Förut var den ju svart och såg rätt dyster ut, men jättesnygg (enligt mej ;P) Och nu är den såklart fortfarande skitsnygg men nu har den blivit riktigt färgglad. Kände att även min blogg skulle få utstråla glädje. Eftersom att jag är så otroligt glad. Allt känns så jävla bra. Visst, har en del i skolan att göra men det orkar jag inte bry mej om nu, orka deppa över de då när det är så mycket annat kul pågång i mitt liv - nääe! Allt känns så overkligt bra, Pelle jag älskar dej! Du är min dröm, Du är allt <33

Vi har fått veta att vi antagligen får nyckeln till lägenheten på Lördag - jiippiie :) 3 ynka dagar kvar tills vi flyttar. Har börjat packa för fullt ja nu, mitt rum ser ut som en bombnedslag med flyttlådor överallt, men det gör inget :)

Nu framöver kommer det nog inte bli så himla mycket bloggskrivande för mej, för vi ska inte ha internet, inte i början iaf. Så då får ni leva utan min blogg och snoka i någon annans liv istället ;P :)

Kan ju även passa på att berätta att jag bokat uppskrivning. Såklart har ju Elin och jag samma dag och samma tid, vi förföljer varandra, men det gör inget :)
27 Mars smäller det. Så nu får nu bannemej hålla tummarna för mej/oss :)

Näe nu ska jag nog ta å ringa älskling sen ska jag sova. Får alldeles ont i huvudet av att sitta här för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0