Halkbana

Vi har fortfarande inte fått någon ordning här hemma. Men det kommer.. Just nu ser det verkligen ut som ett bombnedslag här, grejer precis överallt. Längtar verkligen tills vi har fått ordning så man kan börja slappna av och njuta på riktigt :) Tänk om man kunde trolla ;P

Skulle väl ha satt sej å gjort filosofin, men det är ju så äckligt tråkigt. Faan. Finns nog inget tråkigare ämne ..!

Carro från körskolan ringde mej idag och sa att det var dax för mej att göra halkbanan - minsann :) Så på Tisdag åker jag - spännande! Känns som att man äntligen är på god väg. Får hoppas att det inte dröjer alltför länge nu tills jag har det efterlängtade körkortet i min hand :) Var iväg och körde med Katarina idag också - jag är så jävla bra :)

Näe nu ska jag nog ta å försöka med filosofin trots allt, innan det blir tv ;P

Kommentarer
Postat av: Carolin

Halkbana is the shit ;D Det är skitkul, o du behöver inte alls vara nervös :) Du ska ju misslyckas, annars misslyckas du eller något sådant :P hehe

2008-02-27 @ 16:19:15
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0