Bloggdesignfel.

Elin berättade nu att det var nå fel på min bloggdesign, vilket jag absolut inte hade sett själv, för hemma såg det hur fint som helst. Jävla skit. Men nu får den väl vara vit då så länge tills jag lyckats fixa det.
Det var ju inte precis meningen att det skulle vara nå jävla pengar inte.. Men får ta å fixa till det ikväll..
Men ni fick väl säkert ett gott skratt eftersom att jag sa att det var såå fint. Men det var det ju inte. Haha. Men som sagt så var det det hemma men nu hade det blivit nå fel.

Nu ska jag fortsätta med desktop grafisk form lektionen ..


Kommentarer
Postat av: johannah

den är en massa färger & sånt på min dator. jag hade också en massa problem med min design, funkade bara på vissa datorer. vet dock inte hur man fixar det.

2008-02-21 @ 09:41:44
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Elin

hahaha, du är så DÅLIG. pelles kommentar var bäst :b

2008-02-21 @ 13:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0