19 Dagar kvar

Ja för er som inte fått tagit del av våran otroligt glada nyhet så fick vi lägenheten vid Rosehills som jag pratade om :) Nu den 24 eller 25 februari får vi nyckeln så vi kan börja flytta in. Alldeles sprallig, pirrig och skitglad är jag. Ska bli så spännande och helt obeskrivligt underbart. Längtar som en toook. Vi var iväg och skrev papper igår. Nu är det inte långt kvar. Men mycket att göra och planera innan. Funderar på att åka på IKEA nästa helg och införskaffa lite prylar som behövs. Myyspyys.

Idag körde jag, gick väl inte så himla bra - enligt mej. Men Katarina tyckte att det gick bra hon, så man får väl lita på det då. Bara att hoppas på att det går bättre nästa gång. Man kan ju inte vara på topp jämt :P

Idag har jag typ bott på Pelles jobb som det känns ;P Åkte dit med honom i morse till halv nio eftersom att jag inte började förrän halv elva, så då satt jag där och gjorde Teorin. Sen gick jag till skolan och var där i typ två timmar sen gick jag tillbaka och var där till körlektionen vid fyra. Det har varit otroligt mysigt faktiskt. Funderar på om jag ska göra samma sak på Fredag eftersom att jag har körlektion även då och är ledig från skolan. Vi får se..
Men har massa skolarbeten som måste göras också. Skulle verkligen behöva göra undan dom nu. Visst, länge kvar tills dom ska vara inne, men fatta va skönt och ha det gjort och slippa tänka på dom sen. Även där får vi se hur det blir, men tyvärr är det ju så att om jag känner mej själv rätt så kommer jag inte göra något av arbetena förrän typ sista kvällen eller nå annat korkat.

Nääe nu ska jag ta å hitta på nå annat. Men nu har jag ju iaf uppdaterat lite så att ni har något att läsa ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0