13 Dagar kvar

Ja nu är det nedräkning på hög nivå :) Inte så himla långt kvar nu. Helt otroligt vad jag längtar. Vi ska antagligen till Sundsvall och IKEA på Lördag och införskaffa lite nya bra-att-ha-prylar. Det ska bli mysigt.
Alltså, satan i gatan va jag längtar älskling, få sova med dej, få leva med dej, varenda dag. Slippa ha det som nu - vara utan dej på veckorna och sen bara få vara med dej på helgerna. JAG LÄNGTAR !
Jag älskar dej Pelle, du är det bästa som någonsin hänt mej. Hoppas det förblir du och jag för alltid. Blir fortfarande, såhär 1 år och 3 månader senare, alldeles pirrig av kärlek då jag tänker på dej. Du är allt <33

Har hur mkt som helst i skolan för tillfället, vilket medför att mitt humör inte alltid varit på topp, allrahelst inte idag. Men man måste ha mindre bra dagar nån gång också. Får faan se till att göra undan lite av skolarbetena nu. Ska sitta hela Torsdagen hade jag tänkt. Är ju ledig då, eller ja, inte ledig. Men vi har friluftsdag och jag känner att skolarbetet är viktigare. Motion och friskluft kan jag få en annan dag ;P

Min lillebror fyller år idag btw. Grattis till honom. http://www.family.se/vi/1051012.htm?ca=5_a

Hade Desktop Grafisk Form lektion idag. Elin och jag skulle knäppa kort på en täring till ett bokomslag. Och med en skitsnygg (:P) tejpställning av Elin och sen excellent kameraarbete av mej så blev detta resultatet.

Äre inte snyggt så säg, haha :) Men bara så att ni vet så ska vi ju "photoshoppa" bort tejpen sen ;P Men i vilket fall så blev bilden ascool.

Näe om man skulle ta och göra nå vettigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0