11 dagar kvar..

Nedräkning, nedräkning, nedräkning. - Jag längtar !

Sitter med en Svenska C - uppgift nu, det är inte kul på en fläck. Mina lärare är ju skapligt blåst, ska envisas om att lägga allt på samma gång. Vägra prata med varandra liksom. Nääe, blä för skolan!

Friluftsdag imorgon som jag nämnt tidigare, men för mej blir det då en pluggdag istället. Måste verkligen få undan så mycket som möjligt nu. Vill inte ha en massa plugg att tänka på när vi flyttat. Då vill jag att allt ska vara lugnt och skönt :)

Är ju även alla hjärtans dag imorgon. Myyspyys :) Jag älskar min Pelle, mest av allt. Men det vet nog alla redan. Men jag skriver det ändå. Ifall det är någon stackare som missat de ;P

Näe nu läre jag fortsätta plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0