10 dagar kvar..

Nu är det inte alls långt kvar - Jiippiie :D Måste snart ta å börja fundera på att packa..

Sitter å pluggar på som tusan nu.. Har precis gjort klar medicinen - ett fördjupningsarbete om Stroke. Känns väldigt bra att ha det ur världen iaf. Och snart är jag klar med svenskan också. Sen är det bara psykologi och filosofin kvar. Fast det känns inte så bara :S Åså har jag ju teorin med, men den brukar vara rätt lugn den.

Nu har vi bara en kattunge kvar, av tre. Dom var hit igår och hämtade två av dom. Så nu är en i Söderhamn och den andra i Sandviken. Dom kommer från nedanför Stockholm i helgen och hämtar den sista. Helt jävla sjukt enligt mej. Ofta man åker så jävla långt för att köpa en katt för 1000 spänn liksom, näe. Men tydligen dom då. Haha.. Mammakatt springer runt och ropar och ropar på sina bäbisar nu men det är ju ingen som svarar eller kommer fram så hon är väldigt frustrerad och ledsen. Stackarn.

Ikväll åker jag till min älskling :) Ska bli underbart mysigt. Får verkligen hoppas att älskling slipper köra lastbil så vi kan få vara hemma och mysa framför en film istället.
Finns ingen som honom, är så glad att han finns i mitt liv. Han är mitt allt. Jag älskar honom av hela mitt hjärta. Alltid vi två <33

Förresten så är det ju alla hjärtans dag med så måste ju passa på att hälsa till alla kompisar.
Ni betyder, älskar er <3 Ta åt er ni som vill och känner att det är menat till er , haha ;P

Nääe nu måste jag fortsätta plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0