Skitväder..

Fy faan va jag blev på dåligt humör i morse när jag tittade ut genom fönstret - snö och slask ! BLÄ..! Trodde verkligen våren var på väg, men icke.. Gick iaf upp till skolan, vilket jag aldrig ska göra om i sånthär väder. Var genomblöt när jag kom upp -  mindre trevligt. Så jag var bara på första lektionen sen kom Pelle och hämtade mej å sen stannade jag hemma. Hade ju inga torra skor. Plus att jag tror att jag börjar bli sjuk. Känner mej jättehängig. Känns som att det är nå lurt på gång. Skulle kanske behöva vara hemma i morgon å vila upp mej, har ju inte blivit så himla mycket sånt i helgen. Men vi får se hur det blir. Känns ju inte bra å missa skolan. Vi får se som sagt, beror på hur jag mår i morgon.

Som jag nämnde blev det inte så mycket vilande i helgen.. Jag, Pelle och Micke hade en egen liten fest här i Lördagskväll vi.. Drack, kikade på film och hade allmänt trevligt. Var verklgen jättelänge sen jag drack nu, jag sa ju senast att jag aldrig mer skulle dricka. Men så blev det ju inte.. Men det är ju standard-repliken de när man ligger i sängen bakis dagen efter. -Jag ska aldrig mer dricka. Haha. Som om man trodde på det själv liksom..

Ska gå å göra klar medicinen nu tror jag, sen får vi se vad jag hittar på. Antagligen blir det soova..

Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag sa till Kattis att du hade blöta skor igår, så det var därför du inte kom. Sen skrattade hela klassen och jag insåg att det lät lite kul.. :P Haha. Helt enkelt så kanske jag skulle ha sagt att du inte kom, fast det hade hon nog märkt ändå... Jaja, så du vet om det är någon som frågar om du har torra skor... Ursäkta min klumpihet !

2008-04-08 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0