Lektion

Har svenska-lektion nu. Men orkar inte vara seriös och göra något faktiskt. Lat som man är. Skulle helst av allt vilja gå hem nu, men har ju filosofi sen också. Det måste ju allvarligt vara typ världens tråkigaste ämne de. BLÄ!

Börjar bli riktigt nervös inför i morgon.. Huua.. Men som Carro säger, det är bara att ta det lugnt så kommer det nog gå bra.. Så man får väl hoppas på det då.. Drömde inatt att jag kom försent till uppkörningen och att allt bara gick åt piipsvängen. Även det var något Carro sa, att jag någon natt innan uppkörningen skulle drömma något i den stilen, och precis så blev det.. Haha..

Har verkligen jättemånga skolarbeten som jag borde göra klar, men även då ligger jag på latsidan. Har uppgifter i medicin, svenska och psykologi att göra, plus att jag har prov i filosofi, psykologi och medicin inom kort.
Men det enda jag tänker på just nu är ju körkortet, så får väl ta tag i skolan då det är fixat..
Har ju liksom spenderat de senaste kvällarna i bilen med Pappa, å sen igår hade jag tvättstugan så då blev det heller inte så mycket gjort. Men måste faan ta å skärpa till mej snart nu..

Undra om jag ska vara lite seriös trots allt..?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon låter klok den där Carro! ^^

2008-04-16 @ 19:02:16
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0