En vecka :)

Faan va drygt.. Skrev precis ett inlägg, och skulle publicera det men så försvann det :S Mysko..
Aja.. Får väl skriva om det då..

Vet egentligen inte om jag har nå vettigt att skriva, skriver bara för skrivandets skull. Har inge bättre för mej.. Ska vänta på att Pelle kommer hem, om typ två timmar. Så då kan jag ju fördriva tiden geonom att skriva lite blogg ;P

Var ut å övningskörde med pappa i två timmar tidigare ikväll.. Det går skitbra :) Är ju bara en vecka kvar till uppkörningen nu - spännande. Hoppas verkligen att jag klarar den, nu får hålla tummarna för mej :) Jag längtar som bara den - tills det är över, om jag nu klarade den ;P Kommer vara sjukt nervös innan. Men som sagt, bara att hoppas på det bästa..

Näe nu ska jag fortsätta titta på So You Think You Can Dance :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0