3 Dagar :)

Nu jävlar är det inte långt kvar - spännandespännande.. Körde med pappa en sväng idag igen, och det känns faan bra.. Får verkligen hoppas min känsla stämmer och att vägverksgubben också tycker de ;P Börjar redan nu bli nervös, haha. Men man kan ju inte göra mer än att göra sitt bästa. Hålltummarnahålltummarnahålltummarna ;P

Usch älskling, tycker inte om att vara utan dej såhär. Vill ha dej hemma om kvällarna. Så jobbigt om veckorna då du är ledig när jag är i skolan och sen jobbar du när jag har slutat. Menmen, inget vi kan göra något åt. Får mysa ikapp det vi missat på helgerna istället. Jag älskar jag dej Pelle, du gör mej såå lycklig. Du är bäst <3

Nääe nu läre jag plugga, medicinen ska vara inlämnad i morgon. Huua.. Den ska helst vara klar innan nio för då är det ju Cashmere Mafia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0