Torsdag

Nu har Johanna helg - SKÖNT!
Så jävla soft schema så det är inte klokt. Jag är mkt nöjd, men tyvärr får vi nog det inte såhär bra nästa termin :/ Kjell sa det idag att han skulle göra något åt våra lediga Fredagar och vårt slappa schema, men då sa vi att vi skulle döda han om han gjorde de ;P
Är ju som sagt ledig från skolan i morgon. Men skulle kanske jobba då ist som de lät.. Det får vi se i morgon. Skulle eventuellt jobba Lördag också men inget jag vet säkert, det är helt enkelt sånt som märks.. Nått jag vet med säkerhet är iaf att jag jobbar dagarna innan jul - Huua ! Haha .. Det kommer vara SJUKT mkt folk!

Nu i typ två timmar har jag suttit å skrivit våra julkort, blev skapligt trött i handen må jag säga. Så himla skönt att det är klart.. Mamma säger att jag skriver så jävla snyggt så därför får jag skriva dom, men jag tror det sitter i att hon inte orkar .. Haha ..

Idag kom Pelle och hälsade på mej :) Han försökte smyga in för å skrämma mej, men inte lyckades han med det inte.. Som att jag inte skulle märka att en bil kom in på gården liksom, hehe.. Jävla sööötnos. Det är så kul när man blir överraskad :) Har saknat honom jättemkt så det var väldigt skönt att han kikade förbi. Tycker om den pojken nå helt sjukt mkt - bara så att ni vet de! ;P
Hoppas verkligen att jag får sova med honom nån natt i helgen iaf, för jag tycker inte alls om att sova utan honom. Man sover inte alls lika bra då känns det som, men jag ska nog se till att jag får åtminstone en natt med honom iaf.. Så det är väl bara att hålla tummarna på att jag lyckas..

Nääe nu orkar jag inte skriva med, nu ska jag gå å sova, är mkt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0