Tisdag

Ännu en dag i skolan..
Idag var det slappt som vanligt, började halv elva, hade svenska ( Tove-Li och jag fortsatte med August Strindberg ) sen håltimme från halv tolv till halv tre och sen företagsekonomi ( gjorde massa uppgifter och sen betygsnack ) till fyra .. Soft dag, som alltid:) Jag har otroligt soft schema, det är skönt! Men antagligen kommer jag inte alls få nå bra nästa termin, men det är väl bara att hålla tummarna..
Satt och pluggade religion på hålisen idag eftersom att vi har prov i det i morgon.. Det gick bra med pluggandet tills Carro och Sara kom och joina mej, då blev det mer prat och tokerier än plugg. Haha, men det funkade det med. Ska plugga religion i morgon innan vi börjar kvart i tolv. För ikväll har jag verkligen INTE tid :/ Måste göra medicinen som ska skickas in senast ikväll, usch!

Snälla, ge mej Torsdag! Vill till min älskling nu ju! Tycker inte om att vara utan honom på dethär viset. Saknar honom jätte mkt faktiskt *ledsen i ögat*

Nääe nu har jag inte tid att sitta med dehär längre , nu måste verkligen plugga!

Kommentarer
Postat av: Varsego varsego varsegoo

O jag som tyckte vi var trevliga...

2007-12-11 @ 11:51:14
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0