Söndag

Hade varken tid eller ork att skriva nått igår;P Först jobbade jag hela dagen sen kom Pelle och hämtade mej så åkte vi hem till Järvsö å mös.. Men nu har jag lite tid över, gjorde precis klar medicinen (som skulle varit inne i Tisdags) och skickade in den -SKÖNT!

Det var en MASSA folk vissa perioder på Albins igår, men fortfarande lite om man jämför med hur de kommer bli dagarna innan jul.. Fick springa en massa fram och tillbaka igår å hjälpa en massa kunder så hade skapligt ont i fötterna när man kom hem.. Pelle kom å hälsade på mej på jobbet med igår, sötnosen, det var trevligt :)

På Tisdag har vi friluftsdag, men då ska jag vara hemma här.. Har ju inge idrottsbetyg att bry mej om längre så då kan jag lika gärna skita i friluftsdagen. Då är jag ju mkt hellre hemma med Pelle såklart :)

Nääe nu har jag inte tid längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0