Snart jullov

Satan i gatan va skönt..! Inte långt kvar nu.. Många dagar som försvinner också - SKÖNT!
Åså är det bara 2 veckor kvar till jul idag. Börjar få RIKTIG paniiik nu må jag säga, va faaan ska jag köpa till Pelle i julklapp?! Tips någon?!
Men det löser väl sej, det brukar de göra med julklappar..

Det snöar mkt ute idag, det är mysigt .. Kanske vi får en vit riktig jul ändå.. För det är ingen riktig jul om det inte är alldeles kritvitt på backen tycker jag ..
Men det va ju mindre trevligt å gå ner till volvo lastvagnar i snövädret.. Pelle var där med lastbilen så då gick jag dit å åkte jag med honom hem så slapp jag åka buss.. :) Man kände sej som en snögubbe när man kom fram..

Skolan idag var ingen höjdare, dagen gick väl fort åsådär men jag var grymt trött. Kändes som att jag skulle somna, haha.. Data-lektionen i morse va inge seriös alls, gjorde nästan ingenting på min ferrari.. Satt mest och kollade på annat, men det gick ju de med..
Va faktiskt jättejobbigt att kliva upp i morse, ville bara krypa ner till älsklingen i sängen igen å sova vidare, ack så skönt det hade varit.. Men nääe, det fick man ju inte.
Hände en mindre trevlig händelse i sängen i morse. När alarmet ringde på min telefon råkade jag drämma armbågen i huvvet på Pelle.. Man kände sej jättego å snäll ska ni veta. Fatta vilket mysigt uppvaknande - en armbåge i huvvet, haha:)
Så förlåt igen älskling, det var verkligen inte meningen. Kan nog inte ha varit riktigt vaken eller endra drömde jag något himla knasigt..

Nääe nu ska vi hitta på nå annat, duscha eller mysa eller nått :)

Kommentarer
Postat av: Elin

skulle bott i kårböle du å för där har vi då fan snö

2007-12-10 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0