Onsdag

Hade Religionsprov idag, det va väl inte sådär jätte kul vill jag påstå, men ett prov är väl åandrasidan aldrig kul. Vet inte alls hur det kan ha gått, bara att hoppas på det bästa..

Idag var jag å hälsade på Elin i hennes nya lya - två gånger tillochmed. Haha .. Det var trevligt :) Trots att det inte hade hunnit komma in så mkt till möbler så var det fint.  Blev otroligt sugen på att flytta hemifrån ja med må jag säga..

Har nyss kollat på Bonde söker Fru och före det var å städade mormor och morfars hus. Det ska ju säljas eftersom att dom numera är Ljusdalsbor. Så är det visning på Lördag och då ville dom ju såklart att det skulle vara städat och fint så då ringde mormor mej i morse å frågade om jag kunde ställa upp. Å man får ju pengar så det är klart att man gör de. Det blev fint :)
Var faktiskt väldigt ledsamt att se att det var tomt, jagmenar mormor å morfar har ju alltid bott där. Så det kommer bli väldigt ovant att ha dom på Ljusdal å inte typ 100 meter härifrån liksom. Men detdär löser sej.. Kan ju vara bra att ha någon släktning på Ljusdal med å inte alla i Tallåsen.

Hände en väldigt tragisk olycka uppe i Håvra igår. En sjuårig liten pojke omkom. Så himla tråkigt när något sådant händer, å allrahelst när det händer ett barn. Tycker så otroligt synd om alla i hans omgivning, allrahelst om systern som såg allt. Men även busschuffören som av rent misstag råkade köra över honom. Nääe usch, tycker så synd om alla inblandade.
R.I.P. Samuel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0