Ny design

Har suttit å ändrat designen nu på min blogg, som ni kanske ser?! Dröjde ett tag innan man kom på hur man skulle göra åså men det blev riktigt bra må jag säga.. Fast den kanske ser lite dyster ut eftersom att den är svart men jag tycker svart är fint så då får den väl se dyster ut då :)

Dagen har varit allt annat än händelserik. Sov länge å sen har jag inte gjort nånting, bara tagit det lugnt, men det kan vara skönt ibland det med. Hade ju friluftsdag idag men jag var ju som sagt hemma i Järvsö. Men Pelle och jag var faktiskt ut å åkte spark nyss åså tog vi med oss Snobben också.. Så jag har ju fått lite friskluft iaf :)

Ska jobba på Lördag igen fick jag veta idag, pengar pengar pengar :)

Nääe undra om vi ska ta å se på en film?! Tror bannemej de :)

Måste bara tillägga de innan jag går att jag älskar min Pelle mer än allt annat på denna planet. Finns ingen som dej älskling, så otroligt underbar på alla tänkbara sätt, kan inte tänka mej ett liv utan dej. Du är det bästa som någontin hänt mej! Alltid du och jag<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0