Måndag

Skola idag igen då, alltid lika kul - NOT! Men  dagen gick rätt fort ändå faktiskt. Hade SYV-information hela eftermiddagen så det var helt okej.
Men usch va de inte va nå kul å åka från min gosis i morse. Han låg där i sängen å sov så sött, ville bara klä av sej jackan och krypa ner till honom igen och sova vidare, fatta va mysigt de hade varit. Men inte gick de inte, måsta ju vara en exemplarisk elev och åka till skolan. BLÄÄ! Får hoppas att veckan går fort så det blir Torsdag snart så jag får åka "hem" igen. Haha.. LÄNGTAR!

Igår kollade jag och Pelle på två mindre roliga filmer. Wrong Turn och Wrong Turn 2. Dom va verkligen inte mysiga, huua.. Och som med dom allra flesta filmer så var ettan mkt bättre än tvåan. Men dom va bra iaf, och läskiga som skräckisar ska vara. Så det blev att man satt nära nära Pelle. Tur att han finns, fast han var minst lika rädd han. Och i ettan - som jag sett två gånger tidigare - var det han som var räddast :) Slutade med att jag nästan kröp in i Pelle som de kändes, flyttade bara närmare och närmare. Men det var ju bara mysigt, man kan ju se på de hela från den synvinkeln med :) Jag älskar min Pelle nå helt otroligt mkt, alltså det är helt sjuukt! Han är helt fantastisk.

Nääe nu måste nog jag ta å göra medicinen, den ska ju ffs vara inne i morgon och jag har inte ens börjat. Så läre väl få fingrarna ur .. och göra något som de känns.
Alltså vilket jävla uttryck egentligen - få fingrarna ur ... Alltså, vaah?!
Men denhär jävla medicinen måste ju göras vid datan eftersom att det är en distanskurs så att uppgifterna ska mejlas in vilket jag inte gillar, för det blir bara en massa annat man hittar på när man sitter vid denna mackapär. Man gör ALLT, förutom läxa som man ska. Undra när de ska bli ordning på mej ja - Typ aldrig skulle jag tro .. Haha..

Nääe nu SKA jag plugga, sådeså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0